مائکرو اکنامکس کا طلب اور رسد کا ماڈل

صارفین کا اعتماد

 صارفین کا اعتماد


صارفین کا اعتماد معاشی بہبود کی پیداوار ہے۔ اگر ہماری معیشت مضبوط ہے ، اور لوگوں کو کسی کساد بازاری ، بڑے پیمانے پر چھٹoffے ، یا دیگر معاشی حالات جیسی چیزوں کے بارے میں فکر مند نہیں ہے جس سے وہ اپنے اور اپنے اہل خانہ کے لئے زندگی کی بنیادی ضروریات کی فراہمی کی صلاحیت پر منفی اثر ڈالتے ہیں ، تو وہ زیادہ مائل ہوجائیں گے۔ پیسا خرچ کرنا. صارف طبقے کے درمیان صحت مند معیشت سے تحفظ کا احساس ، "صارفین کا اعتماد" کے لئے ضروری ہے اور صحت مند معیشت کے لئے صارفین کا اعتماد ضروری ہے۔

اس کے برعکس ، جب لوگ غیر یقینی مستقبل کے بارے میں پریشان ہوتے ہیں تو ، رجحان صرف کرنے کے بجائے بچانے کا ہوتا ہے۔ جب صارفین کو خوف آتا ہے کہ معاشی بے یقینی کی وجہ سے ان کی ملازمت ختم ہوجائے گی ، تو وہ کم سے کم خرچ کرتے رہتے ہیں ، اور یقینا the یہ ان شرائط میں معاون ثابت ہوتا ہے جو معیشت پر اعتماد کا فقدان پہلی جگہ رکھتے ہیں۔

تبصرے