- لنک حاصل کریں
- X
- ای میل
- دیگر ایپس
تعارف
کنزیومر اکنامکس کے موضوع پر براہ راست جانے سے پہلے ، ہمیں پہلے درج ذیل اصطلاحات کو سمجھنے کی ضرورت ہے:
"چاہتا ہے اور ضروریات"
"وسائل / معاشی وسائل"
"کمی کا تصور"
"تجارت / مواقع لاگت"
"اکنامکس کیا ہے"؟
"معاشی نمونے"
"معیشت کیا ہے؟
"چاہتا ہے اور ضروریات"
ضرورت ایک ایسی چیز کی ہوتی ہے جسے آپ کے پاس رکھنا ہوتا ہے ، جس چیز کے بغیر آپ نہیں کر سکتے ہو ، جیسے کھانا۔ اگر آپ نہیں کھاتے ہیں تو ، آپ زیادہ دن زندہ نہیں رہیں گے۔
خواہش ایک ایسی چیز ہے جسے آپ پسند کرنا چاہتے ہیں۔ یہ بالکل ضروری نہیں ہے ، لیکن یہ ایک اچھی چیز ہوگی ، جیسے میوزک۔ آپ کو زندہ رہنے کے لئے موسیقی کی ضرورت نہیں ہے۔
کچھ زمروں کی دونوں ضروریات ہیں اور چاہتیں۔ مثال کے طور پر ، کھانے کی قسم پر منحصر ہے ، کھانے کی ضرورت یا ضرورت ہوسکتی ہے۔
آپ کو پروٹین ، وٹامنز ، اور معدنیات کھانے کی ضرورت ہے .. ان بنیادی قسم کی کھانے کی اشیاء کی ضرورت ہے۔
آئس کریم ایک خواہش ہے۔ زندہ رہنے کے لئے آپ کو واقعی آئس کریم کھانے کی ضرورت نہیں ہے۔ پھر بھی ، آئس کریم کا ذائقہ بہت سے لوگوں کو اچھا لگتا ہے۔ وہ اسے کھانا پسند کرتے ہیں۔ وہ یہ چاہتے ہیں ، لیکن انہیں اس کی ضرورت نہیں ہے۔
"وسائل / وسائل یا پیداوار کے عوامل"
وسیلہ ایک ذریعہ یا رسد ہے جس سے فائدہ پیدا کرنے کے ل benefit فائدہ تیار یا تبدیل کیا جاتا ہے اور اس سرگرمی کے عمل میں ، اس کا استعمال ہو یا دستیاب نہیں ہوسکتا ہے۔
معاشیات میں وسائل کی تعریف "ایک ایسی خدمت یا دوسرے اثاثوں کی حیثیت سے کی جاتی ہے جو سامان اور خدمات کی تیاری کے لئے استعمال ہوتی ہے جو انسانی ضرورتوں اور خواہشوں کو پورا کرتی ہے۔
"کمی کا تصور (کمی)"
آپ ہمیشہ اپنی مطلوبہ چیز حاصل نہیں کرسکتے ہیں کیونکہ وسائل کی کمی ہے یعنی کم (قلیل)
قلت (جسے پاکیسی بھی کہا جاتا ہے) محدود وسائل کی دنیا میں بظاہر لامحدود انسانوں کی خواہش کا بنیادی معاشی مسئلہ ہے۔
اس میں کہا گیا ہے کہ معاشرے کے پاس انسان کی تمام خواہشات اور ضروریات کو پورا کرنے کے لئے ناکافی پیداواری وسائل موجود ہیں۔
قلت کا خیال (خیال۔ وہم۔ روشنی) یہ ہے کہ یہاں تک کہ انسان کی تمام قابل تخمینہ خواہشات کو پورا کرنے کے ل enough کبھی بھی (کسی چیز کی) ضرورت نہیں ہے ، یہاں تک کہ انسانی ٹکنالوجی کی جدید ریاستوں میں بھی۔
قلت کا مطلب بہت زیادہ وسائل (یعنی کم وسیلہ) جو مطلوبہ ہے اس کو حاصل کرنے کے ل a ، کسی قربانی کو دینا ، یعنی کسی چیز کو ترک کرنا ، یا ٹریڈ آف کرنا شامل ہے۔
مثال،
اگرچہ سونے کے مقابلے میں ہمارے لئے ہوا زیادہ اہم ہے ، لیکن اس کی وجہ کم ہوا ہے کیونکہ ہوا کی پیداواری لاگت صفر ہے۔ دوسری طرف سونے کی پیداوار میں زیادہ لاگت آتی ہے۔ اسے ڈھونڈنا اور اس پر کارروائی کرنا ہوگی ، ان دونوں کو بہت سارے وسائل کی ضرورت ہے۔
"تجارت / مواقع لاگت"
کسی اور چیز کے ل Give دستبردار ہونے کو ٹریڈ آف کہتے ہیں ، جبکہ جو چیز ترک کردی جاتی ہے اسے اوپروپنٹی کوسٹ کہتے ہیں۔
اس کا مطلب ہے تجارت بند کرنا انتخاب کا ایک عمل ہے جبکہ موقع کی قیمت وہ چیز ہے جو قربانی دی جاتی ہے / منتخب نہیں ہوتی ہے۔
"مواقع قیمت: کسی چیز کی اصل قیمت وہی ہوتی ہے جسے حاصل کرنے کے ل You آپ کو ترک کرنا چاہئے"۔
قلت
choices انتخاب کرنا
. . . . . . . . . . ort موقع لاگت
"معاشی نمونے"
ماہرین معاشیات تصورات کی وضاحت کے ل graph گراف یا دیگر شارٹ کٹ کو بطور اوزار استعمال کرتے ہیں ، ان اوزاروں کو معاشی نمونے کہتے ہیں۔
اکانومی کیا ہے؟
دوسرے لفظوں میں ، جس طرح سے کسی ملک یا علاقے میں سامان اور خدمات بنائی جاتی ہیں ، بیچی جاتی ہیں اور استعمال ہوتی ہیں ، معیشت کی پیداوار اور کھپت کی سرگرمیاں ہیں جو اس بات کا تعین کرتی ہیں کہ علاقے میں نایاب وسائل کس طرح مختص کیے جاتے ہیں۔
- لنک حاصل کریں
- X
- ای میل
- دیگر ایپس

تبصرے
ایک تبصرہ شائع کریں